Posts Tagged ‘Paris Hilton’

Is Paris Hilton still hot?

November 15, 2007

Or better put, was she ever? I’m not a big Paris guy and never really have been. I can’t lie, I’m turned on by her money, but there’s really nothing else aside from the dough that I couldn’t pick up in just about any local club, Walmart or trailer park.

fake-paris.jpg

Hell or maybe one that looks a little bit better, like ole girl above.  Shoot, I can’t lie, I kinda like the fit and feel of Fake Paris in this canary number.  Let’s not fool ourselves though, shit can definitely get worse when civilians try to do what Paris does:

paris-hilton-mia.jpg

Whatever the case, the babe is just uninspiring and just imagine how irrelevant she’ll be when she’s, say, 30. Anyway, her process of irrelevancy might be accelerating with these recent pics of her improperly working this stripper pole.

1114_paris_hilton_pole_dance_00.jpg

Boring. This too.

1114_paris_hilton_pole_dance_08-thumb.jpg 1114_paris_hilton_pole_dance_04-thumb.jpg1114_paris_hilton_pole_dance_06-thumb.jpg

Trash. Come on now, bend ova to the front, touch ya toes, girl! There’s nothing worse in the world than a bad freak or underachieving hoe.

paris_on_the_pole.jpg

Get your game tight babe. I’m just done. This chick needs to have a baby, get married and divorced, go into rehab or go back to jail because whatever she’s giving me now just isn’t very interesting. Now I can’t lie. Her antics in that sex tape, that was interesting (NSFW).

from_paris_hilton_sex_tape1.jpg

I mean, did yall see how that cat Rick Solomon was just putting it on her? I mean, really telling her what to do, what he wanted, what she was gonna do… Really letting her have it and getting his silver polished the whole way. Now see, because of my respect for women, normally I wouldn’t ever post something like this. But we all know Paris put that tape out on purpose, so let’s just keep the party going.

paris-hilton-sex-tape.jpg

Damn Rick, you didn’t have to get so gangster with it homey….Either Rick is a pimp, after all he bagged Pam Anderson too, or Paris is a silly chick with a famous name, tons of jack and a few prescription pills to keep everyone honest.. Either way, I’m ready for the next phase or at least the next sex tape. Hop to it.

– Lake